Perque no vull fer clases de natació al centre esportiu Joan Miro

Primer la profesora no em compren. Després jo no puc aguantar tant temps fent 24 piscines de 25 metres. El meu pare no em pot obligar a fer-ho i això em fa tenir menys ganes d´anar-hi. Tinc filato i estic cansada a mitxa clase i no em compren ningú dins la piscina. M´hi jugo que ells tampoc saben nadar, segur que son més patosos que jo. La profesora és molt creguda no os recomano fer clases al centre esportiu Joan Miro. El centre esportiu Joan Miro es una burla, una estafa , al menys al gimnàs puc dir que està bé pero la piscina no. No t´ensenyen a nadar, només et diuen fes crol , braça i esquena com si ja haguessim nascut sapiguen aquest estil, ni tant sols t´ensenyen a respirar, el centre esportiu Joan Miro està amb obres i quan acabin encara hi hauran més piscines per a fer-hi d´altres activitats.

centre_esportiu_Joan_Miro

El centre esportiu Joan Miro es un lloc que està més lluny que la xina, està a hospitalet , potser m´he passat però per arribar el centre esportiu Joan Miro has d´agafar molts autobusus i fer aguantar moltes parades. Jo tinc d´agafar dos autobusus i cada autobus fa 8 parades, es una bestiesa.

Deja un comentario